Puppy 10

poniedziałek, 6 października 2014

06.10.2014


[Zapowiedź] Wyjątkowe wydanie BRAVO o Violetcie

[Zapowiedź] Wyjątkowe wydanie BRAVO o Violetcie

Nie całe 30 minut temu magazyn Bravo, który za pewne dobrze znacie podrzuciło bardzo ciekawą informację na swoje konto na Facebooku. Swego czasu wydawali oni specjalny magazyn o Justinie Bieberze. Czemu akurat o tym wspominam? Bo właśnie jutro w kioskach będziecie mogli kupić coś podobnego o naszej obsadzie! Więcej szczegółów w rozwinięciu posta!






Myślę, że warto poczekać do jutra, prawda?  Na dole macie co wypowiedzieli się na to redaktorzy. A co na  to powiedzieli inni? Zapraszam na dół.


Świeżutkie, prosto z drukarni nasze specjalne wydanie dla wszystkich fanów "Violetty"! Już od jutra do kupienia w kioskach  To aż 100 stron o Martinie Stoessel i jej ekipie z serialu. Jest co czytać i oglądać!




Komentarze pierwszej klasy?  Widać, że kochają Tini!  Ja już naciągnęłam mamę i sobie kupię!  Gdy weszłam na fb i to zobaczyłam, to od razu " mamo!, mamo!".  No i ma się talent do naciągania, no nie? Okej, wracając do dzisiejszego tematu ...  Mnóstow inspirujących komentarzy na blogu: violettapl.blogspot.com zapraszam!!! Oto na dole komentarze i jeden mój.  

27 komentarzy:

  1. Na pewno kupię ! Już nie mogę się doczekać :)
    ODPOWIEDZ
  2. O tak! Poprosimy recenzję.
    Nie obraziłabym się za wycinkę nowostek i najciekawszych artykułów. Fajnie by też było jakbyście dodały zdjęcia plakatów jakie tam możemy zobaczyć. Byłabym wdzięczna <3
    Najlepszy blog ever <3333
    ///Ari <3
    ODPOWIEDZ

    ODPOWIEDZI


    1. zgadzam się w 100% ;D recenzja + zdjęcia plakatów *.*
  3. Gazetka bedzie kosztować 12.99.
    ODPOWIEDZ
  4. zrobisz takze receznję BRAVO plis
    ODPOWIEDZ
  5. Doczekamy się Simplemente Tini i to już niedługo!
    ODPOWIEDZ
  6. KUPUJĘ! 25 plakatów!? 100 stron!? Tylko o obsadzie "Violetty"!? Już robię miejsca na plakaciki :3
    ODPOWIEDZ
  7. Popatrzcie jakie tam są okropne komentarze pod tym. Czy nikt nie może napisać nic miłego? Dużo osób tylko gada i narzeka a Violettę a nawet jej nie oglądało. U mnie w klasie tak jest. Nie da się pokazać z niczym z Violettą bo od razu gadanie. Mam 13 lat. Wy też tak macie?
    ODPOWIEDZ

    ODPOWIEDZI


    1. wiem co czujesz...
    2. 13 lat i tak samo! Zg się z tobą! Te komy są okropne!
    3. mam 15 lat i tak samo jak słyszą o Violettcie to kierują się do mnie i mówią O kto ci się podoba Leon czy Diego??/ i jak tam Violetta i takie inne. :P A pani od matmy i chemii i jest wychowawca naszą mówi im ze Violetta jest od 13 lat wiec to jest serial młodzieżowy a jej dziecko ma 7 lat ale ogląda bo jej pozwala. Wiec to serial młodzieżowy. tak pisze na necie.
    4. Zgadzam sie ! Mam 12 lat i w pierwszym sezoni wszystcy tylko Vilu a teraz... szkoda slow... ja osobiscie jestem v-lovers
    5. też tak mam
    6. Dokładnie zgadzam się z wami. Może sami kochają ta Miley i się przyznać nie chcą XD <3. ŻAL MI ICH. Ejj. No wiem ja mam 13. Xd fajnie bo jest ktoś kto ją kocha. <3 ja już szykuję mój pokój na plakaciki! <3 100 stron!? już mam 40 zyla starczy mi i se kupię. Zresztą kocham tini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      USUŃ
  8. przepraszam, że w tym poscie, ale ..
    Od dziś miał być 2 sezon Violetty a puścili od drugiego odcinka..
    O co chodzi?
    ODPOWIEDZ

    ODPOWIEDZI


    1. Będą dwa nowe odcinki dziennie - jeden o 9:00, a drugi o 16:00 :)
  9. tak chcemy recenzję !
    ODPOWIEDZ
  10. Być może kupię ;)
    /Oldziaak
    ODPOWIEDZ
  11. Tam to chyba jest 17,90 xD
    ODPOWIEDZ
  12. Pisze 12,99 Mam świetny wzrok :)
    ODPOWIEDZ
  13. Na 100 % kupię!
    Oby był tam plakat Tinity,Jorge,Ruggero i Lodo :D
    ODPOWIEDZ
  14. Mieszkam w Angli, więc nie dam rady kupić :/
    Czekam na recenzję :D
    Zapraszam na mojego bloga! -> ncleonyvilu.blogspot.com
    ODPOWIEDZ
  15. Kiedy wyniki do 2 etapu Naboru??
    ODPOWIEDZ
  16. Tak! Chcemy recenzję! c:
    ODPOWIEDZ


 Dobrze wiedzieć, że ktoś oprócz nas ją kocha, prawda? Nawet Ci z Anglii za nią szaleją. .No cóż myślę że, gdy nawet Tini przestanie grać w Violetcie  to wzbije się daleko,daleko z swoja karierą, aż do kosmosu! :)  I że, ci co napisali " traci się papier" itd . do niedługo odwrócą swoje słowa, prawda?  Też chcecie recenzję, na moim blogu? Zapraszam na pocztę, tam przegłosujemy! 


Coś ważnego! Skoro  ciągle wydają tyle książek, czasopism, gazet itd. z Violetty, to znaczy że Tini osiąga sukces  nie  z tej ziemi!   A jeśli to wszystkie biegnie takim tempem, i więcej ludzi jest za Violettą, to znaczy że inni co jej nie lubię " wyzywają" są mało ważni tej roli, prawda ;)    I skoro piszą takie badziewia " którymi sami są".  to znaczy że są tyle warci tylko tych badziewi. Bo skoro kogoś nie lubię, to by najmniej go nie wyzywam . Bo jak ja zacznę  wyzywać na Arianę czy Riri to inni się poczują tak jak traktowali Tini.   Więc, co wygraliśmy? ! Jest co świętować. Więc zaraz zapraszam na kolejnego posta z emocjami wrażeń! 








 Martina Stoessel i przyjaciele oto właśnie nowe specjalne wydanie Bravo Stars właśnie dla nas Vilovers. Jutro raniutko pobiegnę niczym sarna do kiosku by kupić ten o oto magazyn, a jeżeli jeszcze go nie przywiozą, pewnie polecę na rynek przeszukać wszystkie dostępne kioski i jak nie znajdę, pewnie po proszę o odłożenie w moim ulubionym kiosku, w którym zawsze robię zakupu (przeważnie wykupuje pół kiosku). A Wy?

100 stron to naprawdę sporo, a 25 plakatów to spora gratka dla fanów. Cena?PRZYPUSZCZALNA CENA: 12,99 zł. Ale nie widzę zbyt dobrze, więc obstawiam tak około 15 zł. 

Kto z Was wybiera się jutro do kiosku? Chcecie recenzję?:> Zapraszam na kolejnego posta! z DZISIEJSZEGO DNIA! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz