Puppy 10

środa, 8 października 2014

08.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 32

[Violetta 3] Odcinek 32


Czy Francesca tym razem wyjdzie cała z opał, gdy Violetta nakryła ją z Diego? Czy Ludmila dotrzyma obietnicy odnośnie U-mix? A zresztą o jaką umowę mogło chodzić? Czy Violetta posłucha Alexa i skończy z Leonem? Tutaj niestety wiemy z zapowiedzi, że tak.... Co dalej z Fedemilą? Odcinek możecie zobaczyć w rozwinięciu posta. 

POST ZAWIERA: streszczenie, tłumaczone fragmenty. 

STRESZCZENIE: Co wymyślają Diego i Fausta by ratować sytuację, gdy Violetta ich nakrywa? Mówią jej, że udają parę, by Andres dał spokój jej. Violetta nabiera się i dziękuję za kolejne kłamstwo. Ludmila ma trudny orzech do zgryzienia, bo musi pozostawić Studio by zostać ekskluzywną gwiazdą U-mix. Violetta obiecuje, że cała szopka z Roxy i Faustą się kończy i nie będzie więcej kłamstw. Priscila pozbywa się Angie z domu. Potem odbywa się wielka rodzinna kolacja. Ludmila podsłuchuje rozmowy Ramallo i Olgi na temat prania i wpada na pomysł by zniszczyć jej ubrania. Rozmowę Leonetty macie przetłumaczoną poniżej ;) Rozmowę Alexa i Violetty mogliście przeczytać w zapowiedzi. Federico od razu wyczuł kto stoi za wpadką Olgi w praniu. Rozmowę Alexa i Leona macie przetłumaczoną poniżej ;) Rozmowę Leonetty w sali prób mogliście częściowo poznać w zapowiedzi, ale przetłumaczyłam jeszcze początek ;) Jak się skończy pomoc Beto przy malowaniu domu? Marotti wreszcie znajduje Ludmile, by z nią porozmawiać i zaraz pojawia się Violetta by przypomnieć jej o umowie. Jade po raz kolejny pojawia się w domu Castillo, by zaprosić Germana i całą rodzinkę na jej ślub. Beto wyzywa Ramallo na mały pojedynek. Fausta ma dosyć kłamstw i obiecuje wkrótce powiedzieć Violetcie prawdę i wtedy nakrywa ich Andres, który mówi im, że domyśla się, że są razem.



Tłumaczenie wykonała Annevue dla bloga Violetta Polska. Kopiowanie surowo zabronione! 

Rozmowa Leonetty
VIOLETTA: Cześć, León, przepraszam, że dzwonię ale nie mogę przestać myśleć o nas. Nie mogę przestać myśleć o tym co powiedziałeś podczas fiesty ojca, kiedy tańczyliśmy.
LEÓN: Nie zrobiłem nic, powiedziałem co czuję.
V: Jeśli również.... Tak, musisz być szczery ze mną. Zawsze lepiej jest wiedzieć prawdę.
L: Dziewczyna okłamała mnie.
V: Jesteś tam?
L: Tak, jestem, przepraszam.
V: Nie chcę byś mnie okłamywał i chciałabym teraz wiedzieć co czujesz coś jeszcze do mnie? * Proszę odpowiedź León. León, proszę potrzebuje odpowiedzi. Jesteś całkiem zdezorientowany, okłamujesz mnie i odpowiadasz.
L: Co? O czym mówisz?
V: Nie mogę uwierzyć jak zawiodłam się na Tobie.
* - tutaj nie jestem niestety do końca pewna, Violetta mówi, że są wyjątkowi i, że nikt jej nie zastąpi.

Rozmowa Alexa i Leóna: 
ALEX:  Dobry dzień, miło było zagrać razem.
LEÓN: Tak. Możesz przyjść do garażu kiedy chcesz.
A: Dobrze, jutro?
L: E, jutro nie mogę. 
A: Masz spotkanie z Roxy. Zastanawiasz się czy na poważnie.
L: Nie wiem to trudne.
A: Wyobrażam sobie. Całkiem niedawno zerwałeś z Violettą. Tak trudno jest zacząć nową historię i... Nie?
L: To skomplikowane.
A: Tak wyobrażam sobie. Musisz być zdezorientowany. Nie?
L: Nie bardziej zagubiony. Ale teraz pojawiła się Roxy. I bardzo dużo zdezorientowany między Violettą a Roxy. Nie wiem... nie myślę że można tak bardzo... tak bardzo.
A: Tak. Nie wiem jak można się tak mylić. Rzeczy nie są takie proste. Miłość nie jest łatwa. Jest skomplikowana, przekroczyć i przyjść prawda. Nie? Znasz Violettę, musi odkryć kim jest Roxy. Poznać ją lepiej i zdecydować z kim chcesz być naprawdę. Nie?

Rozmowa w sali prób:
VIOLETTA: Przepraszam.
LEÓN: Violetta zaczekaj. 
V:  Co się stało?
L: Mamy chyba do porozmawiania.  Zadzwoniłaś do mnie i się rozłączyłaś.
V: Ponieważ nie odpowiedziałeś. Jesteś zdezorientowany i nie wiesz. I nadal jest Roxy i ja. Ja zadzwoniłam, by zapytać czy jesteś bardziej zdezorientowany.
L: Potrzebuje tylko czasu. 
V: Czas by poznać inną, by poznać która osoba jest na zawsze. Muszę się z tym pogodzić i postanowiłam byś był z dala ode mnie. Roxy nie ma z tym nic wspólnego.
L: Violetta, nie. 

Rozmowa Roxy i Leona
LEÓN: Roxy, cześć. Widziałem ciebie na chacie ale nie odpowiedziałaś.
ROXY: Jesteś zmartwiony.
L: Zaczekaj. Porozmawiamy później.
R: Nie , nie wierzę, słyszałam jak rozmawiasz z Violettą, że jesteś zmieszany i..
L: Tak to prawda. Jestem zdezorientowany, ale potrzebuje czasu by zakończyć pewną historię.
R: Jaką historię?
L: Nie ważne.
* końcówki nie jestem pewna.

Jak podoba Wam się odcinek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz