Puppy 10

środa, 8 października 2014

08.10.2014

[Zapowiedź] Promo - odcinek 33

[Zapowiedź] Promo - odcinek 33

Jak wyjdzie sprawa Violetta-León-Roxy? Czy León nakryje Roxy w domu Violetty? Czy pozna się wreszcie, że Roxy to Violetta? Ludmila odejdzie ze Studio? Czy przyzna się za namową Federico do kradzieży piosenki? Czy Francesca ujawni swoją miłość do Diego? Czy Alex zaakceptuje przyszłą żoną ojca? A może wynikną z tego kłopoty? Na te wszystkie pytania odpowiedź poznamy dzisiaj wieczorem, ale wcześniej możemy obejrzeć zapowiedź dzisiejszego odcinka.

Tłumaczenie i wideo w rozwinięciu posta. 

Promo 



Tłumaczenie wykonała Annevue dla bloga Violetta Polska. Kopiowanie surowo zabronione! 

LEÓN: Być może Diego nie powiedział nic ponieważ, chciał się ukrywać.
LUDMILA: Dlaczego jesteś taki zły dla mnie?
FEDERICO: Ja jestem zły? Ty jesteś zła, ukradłaś temat Violetcie na prezentacje dla U-mixu.
FRANCESCA: Zdarzyło mi się zacząć coś czuć do Diego. Diego. Jestem zakochana w nim. 
BETO: Będę brał udział w pojedynku z Ramallo o miłość Olgi.
ANDRES: Pokaże wszystkim. 
ALEX: To twoja przyszła żona?
GREGORIO: Jesteście najgorszymi tancerkami. Nie będzie choreografii, nie będziecie tańczyć.
MILTON: Jesteście wielkimi artystami, ale bezużytecznymi, nie macie talentu.
ANGIE: Milton..
FEDERICO: By zademonstrować, opuść U-mix. Porozmawiaj z Marottim i powiedź o piosence Violetty.
LEÓN: Mogę wejść?

Czekacie z niecierpliwością na odcinek?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz