Puppy 10

środa, 8 października 2014

07.10.2014

[Zapowiedź] Promo - odcinek 32

[Zapowiedź] Promo - odcinek 32

Co wydarzy się w dzisiejszym odcinku? Jaką piosenkę zaśpiewają Beto i Ramallo w pojedynku o serce Olgi? Jaką umowę ma Ludmila z Violettą w sprawie U-mix? Czy wyjdzie wreszcie na jaw kradzież piosenki? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznamy dopiero o 23 czasu polskiego. A teraz zaprasza do tłumaczenia zapowiedzi odcinka 32 w rozwinięciu posta.

[AKTUALIZACJA] Tłumaczenie ostatnich słów Violetty. 
Promo



Tłumaczenie wykonała Annevue dla bloga Violetta Polska. 

VIOLETTA: Powiedział mi, że jest zmieszany tak jak ja byłam zmieszana z Tomasem.
ANGIE: Olga co się stało?
OLGA: Ludmiła, zniszczyłam ubranie.
ALEX: Miłość jest jedyna. Ty nie jesteś zmieszana. Musisz zaakceptować, że wasza historia z Leonem się skończyła.
VIOLETTA: Być w U-mixie i w Studio, to źle.
LUDMILA: Wiem.
VIOLETTA: I co zamierzasz zrobić?
LUDMILA: Nie wiem.
VIOLETTA: Mamy umowę, nie zapomnij.
MAROTTI: O jakiej umowie rozmawiacie?
GREGORIO: Kiedy możesz zaczynać?
BETO: Zaśpiewamy i Olga zdecyduje kto jest lepszy.
RAMALLO: Zgadzam się!
VIOLETTA: Muszę się z tym pogodzić i postanowiłam byś był z dala ode mnie. Roxy nie ma z tym nic wspólnego.
Jak wg was zapowiada się ten odcinek? Zamierzacie oglądać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz