Puppy 10

piątek, 10 października 2014

09.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 33

[Violetta 3] Odcinek 33


Co takiego wydarzyło się we wczorajszym odcinku? Czy León wreszcie wybrał między Violettą a Roxy? Czy Francesca przyzna się przed Violettą do miłości do Diego? Czy Andres wyda Diego i Faustę? Co z umową Violetta-Ludmila? Co zobaczy Ludmila tak uroczego w domu Castillo?
Na te wszystkie pytania odpowiedź znajdziecie w kolejnym odcinku serialu, który możecie obejrzeć w rozwinięciu posta. Co powiecie na powrót Angie do Studio? :>

[AKTUALIZACJA] Streszczenie i tłumaczenie fragmentów. 

STRESZCZENIE: Na początku mam rozmowę Roxy i Leóna, potem Andresa, Diego i Fausty które macie przetłumaczone poniżej :) Ramallo i Beto obgadują szczegóły odnośnie pojedynku. Angie wróciła do Studio! Rozmowę Fedemily mieliście w zapowiedzi odcinka :) Tak samo jak Federico również i Priscila poznała się na sztuczce z zabarwionymi ubraniami Violetty. Gdy Francesca przychodzi powiedzieć Violetcie prawdę. Ćwiczy nawet przemowę w jej pokoju, ale.... wtedy przychodzi Camila i oznajmia, że wszystko "wymyka się spod kontroli". Violetta zatem wpada na pomysł zrobienia z Fausty i Roxy złych tancerek. León robi małe wyrzuty Violetcie, że wygadała się przed Roxy. W domu Castillo Ludmila widzi jak German przytula córkę i widać w jej oczach, że takiej miłości jej brakuje. Violetta postanawia się zrewanżować za incydent z łazienką. ojciec przytula Violettą i widać w jej oczach, że brakuje jej takiej miłości. Kolejną rozmowę macie przetłumaczoną niżej :) Angie nakrywa Miltona na jego prawdziwej twarzy. Rozmowę Fedemily mogliście przeczytać w zapowiedzi. Ramallo i Beto w pojedynku śpiewają Voy Por Ti. Olga ma niestety twardy orzech do zgryzienia. Federico nie ufając Ludmile postanawia iść za nią na spotkanie z Marottim. León wybiega za Roxy (tym razem Cami) z domu Violetty.


Rozmowa Roxy i Leóna
ROXY: Nie wiesz czego chcesz León.
LEÓN: Tak wiem. Widzę twoje oczy i nie mam złudzeń.
R: I gdzie mnie nie widzisz? Nie chce by stało się to samo co z Larą? Zaczynasz myśleć o niej i widzisz Violettę.  Jeśli chcesz oszukać Violettę. Jesteś sam.
L: Nie będę dyskutował o Vilu. Ona rozmawiała z tobą i powiedziała prawdę?
R: Nie.
L: Nie kłam. Znasz te rzeczy o Larze, ponieważ Violetta Ci powiedziała.

Rozmowa Diego, Fausta i Andresa
DIEGO: Nie Andres nie jestem najgorszym przyjacielem na świecie.
ANDRES: Tak okłamałeś mnie aby być z nią.
D: Szukaliśmy dobrego momentu by powiedzieć to.
A: Kłamiesz, nie wierzę w nic więcej. I Fausta wybacz mi.
FAUSTA: To jest tragedia.
D: Nie musisz się przejmowąć tym, ponieważ ja znam Andresa i powiem wszystko.
F: A ja porozmawiam z Violettą. Koniec kłamstw.

Kolejna rozmowa Leóna i Roxy
LEÓN: Roxy, możemy pogadać?
ROXY: Nie, bo jestem spóźniona. Jestem teraz spóźniona.
L: Uciekasz.
R: Nie uciekam, jestem 
L: Wszystko dobrze?
R: Jestem trochę smutna. Nie, León, nie chcę z tobą rozmawiać.
Jak podoba Wam się odcinek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz